Warunki gwarancji

1. Warunki gwarancji i wyłączenia

1.1. Rejestracja produktu

Twoja powłoka Nano Ceramic Protect® Hard 9H objęta jest pisemną gwarancją jedynie wtedy, gdy została zaaplikowana przez Autoryzowanego Partnera Nano Ceramic Protect®, należy również zarejestrować nr gwarancji online na stronie www.nanoceramicprotect.pl/rejestracja-produktu/ nie później niż 30 dni od dnia wykonania aplikacji produktu. Powłoka Nano Ceramic Protect® Hard 9H jest objęta gwarancją 3 lub 5 – letnią. Stosując się do warunków gwarancji należy wykonywać coroczną inspekcję, która odbywa się Autoryzowanego Partnera Nano Ceramic Protect® – 12 miesięcy od daty zabezpieczenia, a następnie co 12 kolejnych miesięcy. Brak inspekcji – wpisu do PASZPORTU w w/w terminie skutkuje utratą gwarancji. Należy pamiętać, że gwarancje są niezbywalne i mogą być umarzane wyłącznie przez pierwotnego nabywcę usługi.

1.2. Uszkodzenie pojazdu

W przypadku uszkodzenia fabrycznie malowanych powierzchni samochodu spowodowanego kolizją, wypadkiem, aktem wandalizmu i nadużyć, pojazd może zostać skierowany do Autoryzowanego Partnera Nano Ceramic Protect® w celu ponownego zabezpieczenia uszkodzonych obszarów na koszt właściciela lub ubezpieczyciela. Właściciel pojazdu musi przedstawić dokument gwarancyjny – PASZPORT Nano Ceramic Protect®. W przypadku uszkodzenia pojazdu Właściciel zobowiązany jest do:

  1. Natychmiastowego powiadomienia Autoryzowanego Partnera Nano Ceramic Protect® wysyłając wiadomość email, podając następujące dane: imię i nazwisko, numer telefonu, numer seryjny gwarancji, z krótkim opisem uszkodzenia lub usterki.
  2. Autoryzowany Partner Nano Ceramic Protect® może następnie zorganizować oględziny samochodu w wyznaczonym miejscu i terminie przez Autoryzowanego Partnera.
  3. Jeżeli Autoryzowany Partner Nano Ceramic Protect® akceptuje roszczenia, zorganizujemy wspólnie dogodny czas na naprawę i zabezpieczenie uszkodzenia lub usterki.
  4. Niezłożenie reklamacji w terminie 30 dni od wystąpienia problemu, zwalnia Autoryzowanego Partnera Nano Ceramic Protect® z wszelkiej odpowiedzialności prawnej.
    Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń w skutek uderzeń kamieni, działań czynników zewnętrznych, rdzy powierzchniowej, utlenienia aluminium, zacieków na listwach ozdobnych, uszkodzenia spowodowane działaniem środków chemicznych nie przeznaczonych do pielęgnacji samochodów, otarć, zarysowań, rys na powłoce, wżerów powstałych na skutek odchodów ptasich, soków z drzew, opadów kwaśnego deszczu, kontaktu zabezpieczonej powierzchni z barwnikami, farbami, wapnem i cementem, niewłaściwej eksploatacji pojazdu, odbarwienia lub innych defektów w wyniku wad produkcyjnych oraz w przypadku, kiedy zabezpieczone powierzchnie zostały naruszone przez nieakredytowaną osobę, firmę lub zostały pokryte innymi produktami. Gwarancja nie obejmuje również elementów auta, które nie zostały zabezpieczone w wyniku wymiany lub naprawy lakierniczej.

2. Przewodnik mycia samochodu zgodnie z zaleceniami Nano Ceramic Protect®

2.1. Częstotliwość i mycie na myjni

Jeżeli używasz samochodu na co dzień, zasadą powinno być, że jedno mycie tygodniowo powinno utrzymać Twój samochód w perfekcyjnym stanie, usuwając przy tym brud drogowy i inne zanieczyszczenia. Musisz pamiętać, że im częściej myje się samochód, tym szybciej mogą pojawić się mikro – zarysowania i defekty lakiernicze. Korzystanie z produktów pielęgnacyjnych Nano Ceramic Protect®, podczas cotygodniowej pielęgnacji, znacznie zmniejszy ryzyko powstawania defektów powierzchniowych.

2.2. Zalecenia dotyczące mycia ręcznego

Błędnym przekonaniem jest to, że należy myć samochód tradycyjną gąbką, jeśli spojrzysz na nią, dostrzeżesz, że nie ma tam możliwości odprowadzenia zanieczyszczeń. Cząsteczki brudu są uwięzione w gąbce pomiędzy nią, a lakierem samochodu, co powoduje powstawanie zarysowań. Aby temu zapobiec zaleca się mycie samochodu rękawicą z długim włosiem. Rękawice mają głęboką, luźną strukturę, co pomaga usunąć i odprowadzić brud z powierzchni oraz ułatwia mycie. Najbezpieczniejszą metodą mycia pojazdów jest metoda na dwa wiadra, polega na wypełnieniu jednego z nich wodą z szamponem, zalecamy szampon Nano Ceramic Protect® Shampoo – Super Concentrate, drugie wiadro powinno zostać wypełnione czystą wodą. Najpierw zanurzamy rękawicę w wodzie z szamponem, myjemy jeden element, a następnie płuczemy ją w czystej wodzie przed powtórzeniem procesu.

Proces mycia felg różni się od procesu mycia karoserii z uwagi na mocno ścierny pył z klocków hamulcowych zalegający na felgach. Do jego usunięcia zalecamy produkt Nano Ceramic Protect® Iron Remover – Wheel & Paint Cleaner. Rozprowadź płyn na powierzchni felg za pomocą triggera, następnie odczekaj 5 minut i spłucz produkt. Po rozprowadzeniu produkt zacznie zabarwiać zalegający osad na czerwono, tworząc efekt „krwawej felgi”.

Po każdym myciu i osuszeniu pojazdu zalecamy używanie produktu Nano Ceramic Protect® Quick Detailer – Waterless Wash & Wax. Produkt ten jest emulsją opartą na polimerach, które zawierają olejki awokado i zmodyfikowane olejki organiczne. Produkt maskuje mniejsze zarysowania i znacząco wpływa na żywotność wszystkich powłok. Należy nanieść produkt na lakier, a następnie dotrzeć ręcznikiem z mikrofibry do uzyskania pożądanego efektu.

2.3. Zalecenia dotyczące mycia na myjniach bezdotykowych

Myjnie bezdotykowe perfekcyjnie nadają się do spłukania bieżącego osadu. Mylnym przesądem jest twierdzenie, że myjnia bezdotykowa jest bezpieczna dla naszego samochodu. Stosowany proszek do mycia jest bardzo agresywną chemią – detergentem, który niszczy zewnętrzną powłokę ochronną. Najlepszą metodą mycia pojazdu na myjniach bezdotykowych jest używanie tylko wody demineralizowanej. Po osuszeniu pojazdu użyj produktu Nano Ceramic Protect® Quick Detailer – Waterless Wash & Wax, rozprowadzając go na lakierze i docierając ręcznikiem z mikrofibry do uzyskania pożądanego efektu.